Всеки потребител има правото да върне поръчаната стока в срок от 14 работни дни след получаването й, ако стоката отговаря на следните условия:
- не е ползван;
- няма механични повреди;
- с оригиналната си опаковка е и има търговски вид;
- придружена е от приложената гаранционна карта, съпътстващите я документи и аксесоарите, с които е била получена.
1. ГАРАНЦИЯ И ЗАМЯНА
Съгласно европейския Закон за потребителските договори, имате право на отказ или замяна в 14-дневен срок.
Вие имате 14-дневно право да откажете своята покупка.
То започва да тече от датата, на която получите артикула.
Ако желаете да се възползвате от 14-дневното си право на отказ, неизползваният артикул трябва да бъде върнат в оригиналната си опаковка и количество*.
Моля, обърнете внимание, че барбекютата, столовете, масите и шезлонгите, доставяни в разглобен вид, не трябва да са били сглобявани, както и комплектите с аксесоари, които са в запечатана опаковка.
Ако пожелаете да върнете вашия артикул след 14 дни, можете да се възползвате от услугата по замяна (прочетете повече по-долу).
Можете да откажете дадена покупка, като откажете да приемете доставката на вашата поръчка като върнете артикула по куриер.
- Предайте вашия артикул в неговата оригинална опаковка.
- Приложете разпечатка/копие от вашата фактура.
Вие ще трябва да платите транспортните разходи във връзка с изпращането обратно.
Ако се окаже обаче, че продуктът е дефектен, ние ще поемем тези транспортни разходи.
* При покупка на барбекюта, маси, столове, шезлонги, комплекти с аксесоари, глинени и чугунени изделия, комплекти за пикник (чанти, куфари, сетове), оригиналната опаковка винаги представлява съществена част от стойността на продукта.
Можете да извадите артикула от неговата опаковка, но за да изпълните условията на правото си на отказ, той трябва да се върне в неговата оригинална опаковка.
Не се приемат обратни пратки с наложен платеж. Връщането на пратки към нас можете да направите с куриерска фирма по ваш избор, с изключение на Български пощи. Пратки изпратени към giftly.bg с Български пощи не се приемат. Връщане на място на пратки, лично от клиенти, на посочения адрес на фирмата, не се приемат. Приемаме пратки само и единствено изпратени с куриер. След приемане на върната стока ще получите имейл информиращ Ви, че сме получили пратката и ще върнем дължимите суми в срок от 7 дни при оставен коректен IBAN.
Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Обърнете внимание на опаковките на пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.
Моля, имайте предвид:
- Ако върнете продукт, който е повреден или използван по начин, понижаващ стойността му, си запазваме правото да намалим размера на сумата за възстановяване.
- При доставка или транспорт, осигурени от giftly.bg, ние възстановяваме първоначалните транспортни разходи. Разходите за транспорт при връщане са за ваша сметка.
2. РЕКЛАМАЦИИ
Предлагаме 2 години гаранция от датата на доставка за всички артикули. Ако определен артикул е бил дефектен в момента на продажбата, имате правото да го смените с друг. Друга възможност е ние да се опитаме да поправим артикула. Трябва да направите своята рекламация в едноседмичен срок от времето след откриване на дефекта.
Артикулът трябва да се изпрати обратно по куриерската фирма, заедно с разпечатка/копие от фактурата и описание на вашата рекламация.
Ако решите да върнете артикула по куриер, можете да организирате неговото изпращане, като се свържете с нас на телефон +359 8832277722, или като използвате е-мail формата тук. Вие ще трябва да платите транспортните разходи във връзка с изпращането обратно. Ако обаче артикулът е дефектен, giftly.bg ще поеме тези разходи.
Ако желаете да ви се възстанови сумата по вашата поръчка, това може да стане по ваша банкова сметка.
Също така можете да използвате Онлайн формата за решаване на спорове на Европейската комисия. Това важи най-вече ако пребивавате извън територията на Република България, в друга страна членка на ЕС. Когато попълвате формата трябва да посочите нашия имейл адрес info@giftly.bg
3. ПОВРЕДЕНИ СТОКИ
Ако получите пакет с повреда, моля, отбележете на документа за доставка, че сте получили дефектен продукт. Изискайте от шофьора копие от документа за доставка на повредения продукт.
След това се свържете с нас на тел. +359 883227772, или като попълните формата за e-mail тук.
giftly.bg ще покрие всички разходи по замяната, в случаите когато е изпратил грешен или дефектен артикул.
Правото си за връщане на стоки можете да упражните, попълвайки "Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки"